ont

Den här Tisdagen har inte varit speciellt rolig, började med ridning på veda klockan 8 på morgnen med skolan... Fick Pepsi men visste nästan redan innan att jag INTE skulle orka rida ihop han till max.
Min energi har varit urusel idag och när jag inte är på topp så väljer jag att inte rida fullt ut, för det resulterar oftast i att jag blir arg eller ledsen för att det inte gått så bra som förväntat.
 
Hade gärna ridit ut i skogen och chillat men det funkar inte riktigt så när det faktiskt är lektion. Skrittade väldigt mycket idag för jag hade ingen ork, när jag väl red så red jag i ganska mycket undertempo så att jag skulle klara av att ha han löjgjord och mellan skänkeln, kände att jag kommer aldrig kunna hålla ihop honom om jag ökar, så det blev ett rätt chillat pass för min del.
Det är faktiskt ganska lönlöst att rida när man mår illa i varje rörelse man gör, och när det känns som om att kroppen inte pallar mer, MEN jag kommer att gå till doktorn imorgon för att kolla vad som är fel, har varit sjuk i 5 veckor nu tror jag och det börjar bryta ner kroppen nu känner jag.
 
Jag åkte faktiskt hem efter det och sov tills klockan 1, huvudet var nära på att sprängas och är fortfarande nära, men inget man kan göra, det lär ju gå över någon gång iallfall!
Imorgon blir det lite nya tag (förhoppningsvis) och jag hoppas att jag kommer att få rida Pepsi mycket nu innan tävlingen så att allt sitter, så att jag känner att jag kan reglera honom och sitta ner utan problem. Tyvärr så krävs det väääldigt mycket av en om man ska få honom att gå SUPER, men jag ska kämpa!
 
Hörs möjligtvis imorgon :)
 

PEEEPSI

 

Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

http://meagaiin.bloggplatsen.se/2012/08/28/8535293-nu-kor-vi-igen/

2012-08-28 @ 19:31:54
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0