SKIT BLOGG

Har inte kunnat logga in på den sen i onsdags vilket betyder, NO BLOGGNING... 
Har försökt med att byta lösenord 1000 gånger men inte fan ville det funka heller, för lösenordet stämde inte in? 
Men sen nu, alldeles nyss så bytte jag tillbaka till mitt första original lösen och då funkade det helt plötsligt? 
Väääldigt konstigt har det varit iallfall, menmen, nu är jag inne iallfall. 

Kommer att göra andra inlägg om vad som hänt sedan i Onsdags, och om vad jag kommer att göra idag och imorgon, spännande? Nej inte speciellt, nu råkade jag nog göra så ni fick upp hoppet, lägger till en ursäkt! 
 
Jaaaa, höll ju på att glömma att min original data har kraschat också vilket innebär att ALLA bilder ifrån Stalltärna är kanske inte går att rädda, vilket är inte kul någonstans :( Åhhh mamma tog med den till sitt jobb iallfall så får hoppas på att hennes kollegor kan fixa den, skit data! 
 
Lilla blåa datan som jag kommer att blogga på framöver, men som sagt, kommer inte upp bilder ifrån stalltärna, iallfall inga nya!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0