STADIGT

Vaknar upp med en helt igen täppt näsa, kunde inte ens dra bak snoret ner i halsen för att det var så stopp... 
Fy lite panik, men efter massa nässpray så började det iallfall lätta på trycket så nu mår jag fin fint igen, med överdrift.
 
Ska hinna rida Kvirre innan jag åker upp till Veda för att yttligare kolla på tävling! Vid antingen 1 eller två så startar min ridlärare Malin Hamilton på sin fina Fleetwood, det måste man ju bara se alltså :D
 
Känner ingen smak i munnen heller eftersom att luktsinnet och och smaken hänger ihop, så när näsan är så igen täppt så känner man ingen smak, vilket jag har råkat ut för nu, vet ni hur jooobbigt det är? Jag äter ju fasn hela tiden men inte nu för varför äta när man inte ens känner smaken? :( Åh vill kunna äta ordentligt igen, inte så roligt att klämma i sig en pizza när man inte känner smak, känns ju onödigt (gjorde det igår).... 
 
Menmen, lär ju inte bli så mycket uppdatering idag för dagen är fullspäckad, hörs imorgon då! :D
Hhaha, har ju inga bilder på denna data förutom ego bilder osv, men här är en jäääätte gammal bild på mig och Jockos hund Ruby... xD
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0