Tråkigt Måndag...

Vilken dag man har haft, inte hänt ett piss... Började med att vi skull åkt till NATUREN (naturkunskap) för att granska dess levnad... Det var dock för dåligt väder så det blev att stanna i skolan, SKÖNT. Dock hade en bunt i klassen köpt med sig matsäck och en tjej i min klass blev då lite sur, kan ge citate som hon sa, det kan vara något av det dummaste men roligaste jag någonsin hört, korkat.
 
Hon sa alltså när vi fick reda på att vi skulle stanna i skolan: "Men, om vi ska stanna i skolan, varför har jag då köpt med mig matsäck helt i onödan, då får faktiskt ni betala den åt mig. "
 
Det citatet kan vara något av det mest korkade jag hört en människa säga, VARFÖR skulle skolan betala för hennes matsäck? HAHA är så roligt så jag satt bara och stirrade på henne, gud så roligt det var..
 
Sitter just nu och pluggar in LB:2 2003 programmet tills den 25 oktober, är ju tävling då! Har på riktigt inte tävlat något annat program än LB:1 på 2 år, kan bli spännande!
Det var väl det roliga på min dag, jiiiihaaa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment -

Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-28 @ 10:44:19
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: jocko

du vet att det är den 14e som gäller ;)

Svar: YEEES MAN, mamma berättade;) hehehe
None None

2012-08-28 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0