Allt bra

Nu känns allt faktiskt riktigt bra igen. Allt har löst sig vilket jag är jätte glad över, det är inte så kul att vara osams med en av sina bästavänner och bara gå runt och undra hur allt kommer bli, men i detta fall blev det riktigt bra, toppen!
 
Red till ridhuset idag och det gick väldigt bra, har väl inte ridit dressyr på typ 2 veckor nu tror jag så satte igång lite smått med lätta övningar. Testade även att rida på helt långa tyglar och det gick jätte bra, han travade på som vanligt och följde mina rörelser (oftast,haha). Han hade jätte bra galopp idag också så det var najs. Mår alltid som bäst när jag hänger med honom av någon anledning, han har så mycket personlighet och vi liksom bara känner varandra.
När jag skulle skritta hem så kom det en taxi bakom oss, och helt plötsligt började det att tjuta som utav helvete från den, Kvirre blev lite små rädd och började takta och det var ju rätt kul att den åkte bakom oss i 10 km i timmen i typ 5 min, haha det var lite skoj dock...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0