Dag1. En bild på mig + 10 fakta om mig

 
1. Jag sover ALLTID till 12 på helger om jag inte ska tävla eller göra något speciellt.
 
2. Jag har på riktigt varit förkyld sen i sommras, alltså typ 6 månader? Helt sjukt
 
3. Jag äter inte hamburgare (eller nja, äter tillbehöret men inte självaste hamburgarköttet)
 
4. Jag spelar lite gitarr, det är lite halvknackigt men några låtar kan jag såsom,
Ed Sheeran- A team, Ed Sheeran- Small bump, Justin Bieber- As long as you love me, Justin Bieber- UP
Bon Iver/Birdy- Skinny love, och Little things med One Direction!
 
5. Jag älskar älskar älskar X-factor USA och UK, min favorit deltagare bland alla som någonsin varit med är James Arthur som faktiskt kammade hem segern igår i X-factor UK, han är helt sick bra.
 
6. Jag sitter inne på Youtube minst 3 timmar varje dag bara för att jag har inte ett roligare liv än de klippen som läggs upp där...
 
7. Min favoriträtt är nog Tortellini i ung med ostöverdrag som mamma gör, det är amazing.
 
8. Jag älskar att kolla på när Barcelona/Argentin spelar för då är Messi med, och jag älskar Messi.(Fotboll)
 
9. Jag har varit i Frankrike minst 10 gånger i hela mitt liv och ändå kan jag knappt säg HEJ. -.-
 
10.  Jag älskar djur, djur får mig att bli riktigt jävla lycklig

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: Hej, kul att du är intresserad av det!Har skrivit lite om det här: http://ponnyfjantarna.se/2012/june/att-rida-i-halsring.html :)

Svar: tack så mycket!:)
None None

2012-12-10 @ 16:18:03
URL: http://ponnyfjantarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0