Dag4.Mina mål/drömmar/önskningar.

Åh gud, det här är något jag har jätte svårt att svara på för jag har inga direkta mål eller drömmar som det ser ut just nu.
Om man ska kolla mål hästrelaterat så är det att fortsätta utvecklas på både Veda och på Kvirresrygg.
Eller jo nu när jag sitter här och tänker efter så har jag nog ett litet mål, och det är att jag och Kvirre ska få bättre relation från marken, alltså att han ska respektera mig i tex hagen och han ska känna att han kan lita på mig, det gör han nog redan iallfall 70% av tiden men det räcker inte, jag vill ha 100% blankt!
(Jag vet inte vad som hände med texten nu eller varför den blev så liten, men det var ju lite spännande)
Jag ´är inte så mycket av en målsättare, varför inte? Jo för att jag blir så fruktansvärt besviken på mig själv om jag inte klarar det, och det är något som jag upplevde väldigt ofta i mina yngre dar och det är inte kul att sätta upp mål och krav på sig själv, om man inte klarar det vilket man inte gör iallfall 20% av alla gånger.
 
Därför har jag valt att leva mitt liv som chillare, därför har jag inga mål på det sättet, men drömmar har vi väl alla förutom att jag inte riktigt kan komma på någon nu....
Haha ett väldigt oklart inlägg men, så får det bli!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2012-12-13 @ 13:24:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0