Dan efter Julafton

Ojojoj, klockan är nu 1 och jag kan säga att jag behövde verkligen sova ut. Inte för att det blev speciellt sent igår (01:30) utan för att jag har nog inte sovit ut på ett rätt bra tag, dock så var det inte jätte passande idag för hinner inte åka till Kvirre nu :( Om 1 timme ska vi bege oss av till Mormor och Morfar i Enskede för Kalkon"middag", standard såhär efter jul!
Åh fick ett par riktigt mysiga stallstövlar av Mormor och Morfar, dom kommer nog bli väl använda då de var riktigt gosiga innuti!
 
Men jag hade jätte gärna velat åka till Kvirrisen idag, blir liksom 2 dagar då som jag inte träffat honom, fast det brukar oftast bli såhär över jul för min del då vi åker bort mycket och träffar släkten, jag och Kvirre får ta igen tid hela veckan istället! :D
 
Menmen, julen blev riktigt lyckad, hängde mycket med småkusinerna, dom är underbara. Är jätte nöjd över alla julklappar också, tack alla!
 
Lukas och min Morbror!
Albiiiiiin
 
Han är lite läskig...
 
 
Shanie bror (Min "halvpappa")
 
Jag och älskade syster
 
Sidepull (får inviga det imorgon)
 
Massa panties, välbehövligt
 
Smått och gott!
 
Mitt älskade smink-kitt från Sephora! Jag älskar det, väldigt bra kvaliteé på sminket!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0