Gårdagen

Åh jädrar vad bra gårdagen var, försökte lägga upp ett inlägg igår men hela mitt internet var ganska borta...
 
Jag,Fanny och Mamma tog bilen in till stan och mötte upp Mormor och Morfar på Friday's, det var verkligen jätte mysigt och trevligt, åt god mat, pratade, och det var nog bästa på länge!
Sedan efter det så kollade vi på bio tillsammans, det blev Taken 2! En film som jag rekomenderar starkt, den var sjukt bra tyckte jag, man satt inte uttråkad en ända gång under hela filmen för den var igång och pang på hela tiden, tyckte väldigt mycket om den! :D
 
Bion var slut runt 11 och då tänkte jag vad ska jag hem och göra? Så jag smsade en kompis och hon sa att jag kunde komma över och kolla på Sagan Om Ringen med henne och en till kompis, vilket blev väldigt lyckat!
Mycket skratt och prat under filmens gång och vi hade skit kul, hahah!
Mamma kom och hämtade mig halv 4 (vilken mamma hon är, min mamma är faktiskt världens bästa) och då gick jag och la mig och läste till halv 5 på morgonen, nattuggla? JA.
 
Nu är klockan 20 i 12 och dagen har precis börjat för mig, vädret är hyfsat fint så ska bege mig till Kvirre lite senare och rida på ängen tror jag, mys! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0