glömd

Ojoj, tyvärr blir bloggen lite bortglömd nu såhär på lovet, helt enkelt för att jag har lite andra saker att göra (som att sova, haha)
 
Nej men igår gick jag och Isabelle och släckte hos Kvirre, vi var ute på en promenad  så kom vi in på Kvirrespåret och att hon inte träffat honom så vi gick dit och hon fick träffa honom. Haha synd att han inte är så kärvänlig när det kommer till nytt folk men men ;)

Sedan så gick vi hem till hennes kompis Caisa och spelade spel och hade extremt roligt faktiskt! Känner att det är riktigt viktigt att omringa sig själv med positiva människor och det är verkligen dom!
 
Förövrigt mår jag mycket bra, är glad osv, ny energi har jag fått vilket känns super! Ska nog dra till stallet om 1 timme och rida ut med min fyrbenta vän, ska försöka trava mycket, DOCK så finns det inte jätte långa vägar just nu att trava på men jag kanske kan finna någon iallfall, hehe...
 
Vi höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0