GOD JUL

Lätt att skriva rubrik idag, skönt! Haha nej men god jul på er allihopa, jag har redan fått mina presenter öpnnade och jag kunde inte varit mer nöjd!:D
Fick ett kit med massa ögonskuggor och, penslar m.m, jag typ dog lite när jag såg alla gottigheter som låg i den, smink är väldigt spännande att kolla på tycker jag (speciellt ögonskuggor för det är så fina färger), och sen hjälper det att veta att det kommer att få dig att se snyggare ut också! x)
 
Men jag fick iallfall lite smått och gott samt hörlurar (som jag älskar, lyssnar ju mycket på musik och det finns inget bättre än att ha rätt stora hörlurar för då pumpar musiken väldigt bra i öronen, det jag speciellt gillar med större hörlurar gentemot små är att alla ljud kommer med, alla instrument osv, riktigt bra). Sedan fick jag faktiskt ett sidepullträns som jag önskade! :D Ska nog testa det imorgon då jag tyvärr inte åker hinna till stallet idag vilket SUGER menmen!
Jag är iallfall super lyckligt över alla de sakerna jag fick, hehe!

Jag vet inte hur ni brukar göra men jag öppnar alla mina julklappar på morgonen, delvis för att vi inte orkar ta med oss dom till min Morbror och delvis för att hur jävla kul är det att vänta? Jag hade nog varit riktigt uttråkad om jag inte fick öppna alla på morgonen, då kan man ju leka lite med dom iallfall! Som sminket, hur kul kommer inte det bli att svabba på när det är dax? Haha längtar...
 
Men ni får ha en riktigt härlig jul och jag kommer nog inte uppdatera mera idag, men ha det väldigt gött nu! :D GOD JUL IGEN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0