Hoppsadel

Sedan jag fick ta över en hoppsadel från min faster för cirka 2 månader sedan så har jag insett hur förbannat sköna de är!
Jag har aldrig riktigt ridit i hoppsadel förut (har haft allround och dressyr) men nu när jag gjort det så tycker jag att det är underbart!

Dressyrsadeln är fortfarande lika skön men allrounden är inte alls skön längre, knappt så jag rider i den något då jag tycker den bara är allmänt obekväm.
Hoppsadeln får jag mera tryck i tycker jag, alltså det är lättare att rida lätt och få stöd, tummen upp för hoppsadel helt enkelt!

Här är hoppsadeln och Kvirre som skulle stå i vägen...


Kommentarer
Postat av: Lindha

Hej! vilken fin blogg du har :)
Jag har precis startat upp en ny blogg, då jag fick ta bort min älskade häst för några veckor sedan, så ny häst = ny blogg..

Du har så fin enkel men stilren design, skulle du kunna hjälpa mig lite?

Mvh Lindha

Svar: Hej! Tack så mycket!Åh gud vad tråkigt, hoppas att du får lycka av din nya häst!

Jag har tyvärr inte gjort min design, men kontakta ponnyboken.blogg.se, de var dem som gjorde designen! :D
None None

2012-12-17 @ 17:23:31
URL: http://lindhasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0