I skolan

Hejsan!
Började dagen med att vara på Veda och ha Teori med Malin. Det är ganska intressant att lära sig om hur och varför lösgörande övningar är bra för hästen, även fast jag tycker att det är ganska svårt att uttrycka mig och prata om det så är det kul att lyssna och försöka lära sig att förstå, för ofta så gör vi det bara för att vi lärt oss att det är bra fast vi vet inte riktigt varför, inklusive mig.
 
Dagen ser ut så att jag slutar 11.30, äter nog lunch i skolan om det är gott, åker hem, vilar lite (EVENTUELLT SOVER) åker till Kvirre, rider lite och sedan till Veda för dressyrlektion, antagligen på Robban!
 
Kan även tala om att när jag vaknade upp så var mina ögon BOKSTAVLIGT ihopklistrade, mindre trevligt var det, men det var bara att ta sig in i badrummet, tända lampan och utstå smärta för ögonen, sedan var problemet löst, YES.
 
Hörs senare!
 
Lägger upp en bild på Kajsa och Toffe från KM, kajsa är en vän till mig...................Väldigt stiliga var dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0