Jätte tack

till er som tog er tid att skriva ner vad ni tyckte om uteboxar, är jätte tacksam för svaren som generellt sätt var positivta! :D
Jag vet inte varför men jag har vaknat med huvudvärk ganska många gånger nu den senaste månaden. Antingen kan det vara för att jag sover väldigt dåligt eller så är det för att jag är stressad, jag kan säga att min hjärna och kropp har tagit ganska mycket stryk från allt mitt tänkande och oroande, men snart hoppas jag att det är över och att jag kan börja leva på nytt!

Julafton närmar sig oh jag är hyfsat taggad, ska bli kul att träffa släkten och små kusinerna, dem är ju underbara!
Fast jag kommer träffa dem redan på Söndag när vi ska in till skansen på julmarknaden, får lite nostalgi av det då mormor alltid tog med oss på sånt när vi var små! :D
 
Men förövrigt så ska jag rida Kvirre idag, vet inte riktigt vart någonstans , eventuellt ridhuset eller ut!
Skriver lite senare, tjena!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Melin

Hejsan! Tänkte svara på din fråga om min åsikt om uteboxar! Jag har haft mina hästar i uteboxar i flera år och det har varit jättebra, de har fått bra luft och så kan de kika ut dessvärre så frös min ena häst så fruktansvärt på vintern att vi fick flytta till ett stall. men annars så tycker jag att det är bra :)

Svar: Låter jätte bra, dock så kan det ju vara att hästar är känsliga mot kylan vilket är lite synd för då måste man rodda om lite som du säger och kanske byta stall, men jag kommer isåfall stå i kö till en innebox vilket känns bra i längden!:D Tack för din kommentar! :)
None None

2012-12-13 @ 13:40:34
URL: http://melinlovisa.blogg.se/
Postat av: Mikxki

Härlig bild :)

2012-12-13 @ 23:14:14
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0