Nattis Stall

Ja, nu har familjen samt farmor varit och kollat på det stallet som min Kompis Nathalie står i.
Jag har inget att säga att förutom att om Kvirre hade varit min och det var mitt val rakt igenom så hade jag flyttat honom, men Farmor är svår att ha och göra med så nu är det upp till henne hur det blir med detta.
Tycker förövrigt att det här är stört hur folk resonerar, har så mycket att säga men håller det tillbaka för min egna skull, kommer fullkomligt explodera då-.-
Så nu låter jag detta beslut gå till farmor och jag fortsätter som vanligt med honom!

Har annars fått rida islänning idag!:D det var super kul och jag älskar när folk inte är rädda för att kasta upp en på sin egna häst, tycker det är ganska töntigt med folk som tror att de är de ända som kan rida sin häst....
Men hennes häst är väldigt snäll, och jag börjar nog få kläm mer och med på islänningar, Nattis hjälpte mig att få in känslan och hon såg faktiskt framsteg, riktigt kul!:D

Nu ska familjen till Ica för att köpa pizza och kakao till varmchoklad!
GÖTT!
Åker till Kvirre senare och borstar och gosar, mys!

Moldi blev lite fin i manen, mamma fixade!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur är din och din farmors relation egentligen? Låter som du smutskastar henne lite på bloggen, står ni inte så nära varandra?

Svar: ojojoj, smutskastar? Om jag hade skrivit ut hela historien så skulle du förstå att jag är väldigt mild när jag skriver ut på bloggen om just det här ämnet, och att skriva " att hon är svår att ha och göra med och att jag tycker att hon resonerar konstigt samt att det är upp till henne nu" är inte att smutskasta, det är ren fakta. Kommer nog aldrig skriva ut vad som egentligen har hänt då det skulle bli ganska brutalt.
Och det här med att jag tycker att det är stört med hur folk resonerar är inte riktigt specifikt till henne, just so you know
None None

2012-12-15 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0