rea

Steg upp vid halv 10 för att åka in till Täby med Nattis... Mellandags-rean... Något jag faktiskt aldrig tagit mig mod till att åka till just för att jag hatar stora folksamlingar, trängsel m.m. Men det var faktiskt inte så mycket folk som jag hade förväntat mig så det var chill, win situation!
 
Köpte med mig en ljusrosa kavaj samt en blå tröja (jätte fin blå faktiskt) och smink lite såhär inför nyår, tror allting gick på runt 500 kr, inte så farligt!
 
Sen åkte jag hem, bytte om och knatade till Kvirrisen! Invigde nya stallkängorna och även Sidepulltränset! Tyckte att det var lite konstigt gjort för det är liksom som ett kors därbak (väldigt svårt att förklara) men jag tror att det funkade så som jag satte ihop det!
Vi red ut en sväng, runt 45 min. Dum som jag var glömde jag sätta på reflexer för tänkte inte på att mörkret snart föll. Vi red bort till rydells jag och Kvirre, travade rätt så mycket och det var riktigt mysigt, behövde lite Kvirre-tid då jag inte haft tid att vara i stallet under Julen, väl behövligt!

Nu ligger jag och är helt slutslagen efter en fulldag med shoppning och häst, ska lira lite "Honey and the Moon" på gitarren också, en svår låt som jag försöker att lära mig, den är riktigt fin i fingerspelet så ska försöka komma på något då det inte riktigt finns en tutorial för det, får vara kreativ på egenhand!
Checking out!
Kvirrisen och nya tränset, ska fixa lite så att det sitter bättre
 

Och jag idag dåra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0