rubrik

Åh Hejsan!
Idag vaknade jag vid 12.50, alltså för en timme sedan, jag har hunnit kolla på 2 avsnitt av Ridiculousness och ätit pizza, gött!
Igår samlades vänner och Nattis släkt hemma hos henne och det var faktiskt riktigt kul, god mat, bra och trevligt folk, lite alkohol osv. Pratade med lite vänner vad som hänt på sistonde och dom var väldigt förstående och gav mig väldigt fina ord att ta vara på, underbara. Känner att jag är på en väldigt bra plats nu (förutom att jag är lite hangover, men det kan jag bortse ifrån), är glad och exalterad, vill att tiden ska gå lite fortare fast ändå inte för då är lovet slut, hehe.
 
Ska runt halv 3 dra till Kvirre för att eventuellt rida i ridhuset nu när det regnar, ska testa lite dressyr på sidepullet faktiskt och se hur han fungerar på det, spännande!
Nu känns det som att jag suttit och skrivit i en evighet även fast det bara är några få rader men får önska er en trevlig dag så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0