Segt

Jag tror att bloggen kommer komma lite i efterhand nu såhär innan jul men kommer att försöka uppdatera när jag hinner och om jag har något intressant att skriva!
Kvirre mår bra iallfall och igår hände en grej som jag blev lite tårögd och glad över. 
Jag tror nog att  vi alla har hört att "när hästen kliar en annan häst och hästen kliar tillbaka på kompisen så är de vänner", och det hände faktiskt igår. 

Jag stod och kliade på Kvirre och så började han att backa, och jag förstod inte vad han menade först men stod till slut kvar, och det var så att han ville nå min arm för att klia tillbaka lite försiktigt, det var oerhört gulligt och något som faktiskt inte hänt mig förut. 
Han var så himla lugn efteråt också och det var en skön känsla, min bästavän!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0