Sidepull

En sak jag har önskat mig i Julklapp är ett SidePull träns, alltså ett träns utan bett. Det sitter som ett vanligt träns fast man bortser från bettet dåra.
Varför jag önskar mig det är för att variera med och utan bett, de flesta brukar variera på olika bett men jag känner att jag och Kvirre trivs bra utan bett också, dessutom verkar han trivas bättre utan bett då han safsar så mycket med munnen när han väl har det. Då känner jag att det kan vara både snyggare och skönare med ett SidePull istället för att slänga på grimman så fladdrar typ 15 cm bakom öronen på honom! Jag håller tummarna för att få detta sidepull, förstå hur skönt att kunna rida ut tex utan bett, eller ett litet dressyrpass utan bett, längtar!
 
Ett exempel på sidepull träns!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack desamma! <3 Skulle du vilja göra länkbyte med mig? :)
Kraam

2012-12-03 @ 11:08:35
URL: http://nygrenis.blogg.sehttp%3A//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0