Skansen

Dagen har spenderat på Skansen med Mormor och morfar, syster, kompis och två små kusinerna.
Det var julmarknad och vi gick såklart runt och kollade som vi göra varje år, det är ganska mysigt!
Hade dock inte suttit fel med lite sol osv, är ju lite av snöblandat regn nu-.-

Jag hade extremt svårt att sova inatt, kan ha berott på min lilla NAP som jag tog igår på dagen, var vaken lite halvt hela tiden tills halv 4 då jag äntligen somnade, var ju iallfall 5 timmars sömn... Och jag som brukar sova tills 12 varje helg! :(

Ska iallfall rida Kvirrisen idag, vet inte vart, hur eller när, är inte taggad på att rida över till "andra sidan" ( alltså rida över ängen, området osv till ridhuset)så att säga, men det är sådan jädrans kramsnö på ängen nu så han lär få brutala styltor om jag rider där, kanske ska testa ändå bara för stt utmana, hehe!

Men nu ska jag iallfall vila kärt i min säng en liten stund, mina ögon börjar svika så säger som alltid, hej så länge, hörs!

Kusinerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0