Sova

Varför sover jag alltid när jag inte har något annat att göra?
Jag gick liksom och la mig vid typ 5 för att ta en "nap" men istället sover jag till 18:30... ? Snacka om att ha brist på roliga saker i sitt liv om man väljer att sova en Lördag kväll, haha!
Men det knasiga är att jag vaknar alltid upp och mår skit efter att jag tagit min såkallde NAP, liksom ont i huvudet, allmänt grumpy osv, vafan.
 
Hör iallfall att det vankas Tacos i köket nu, eller ja, jag vet ju att det är tacos vi ska äta så kan inte riiiktigt säga att det hörs som att det är Tacos, utan det var mer att jag visste det från början och hela den är meningen är onödig.
 
Var och gosade med Kvirre förut och han var väldigt sällskaplig idag, Nattis följde med och han var faktiskt trevlig mot henne idag också, haha.... Annars så brukar han naffsa ganska rejält efter henne men idag fick hon till och med klappa, framsteg!
 
Har inte så mycket mer att skriva nu, men vi hörs som alltid!
 
 
Lite sköna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nette & Julia

Super fin blogg, kika gärna in på våran! ♥

2012-12-15 @ 21:25:27
URL: http://stallflickornas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0