Spännande Nyhet

Eventuellt framöver så kanske jag har en rolig nyhet att berätta, dvs om den nu går igenom vilket jag hoppas starkt på! Det har med Kvirre att göra och jag har tagit saken i egna händer nu, måste bara få med mig min farmor för mamma och Janne är redan på, men jag hoppas verkligen att jag snart kan lägga det här bakom mig och ta nya tag. Gör allt för att Kvirre ska få det bättre nu, även fast det inte var min ensak att ta saken i egna händer så spelar det ingen roll längre, någon måste göra det och då får det bli jag, jag kan iallfall hitta en lösning till skillnad från andra:) Dessutom så kommer det här bli mycket bättre om det nu blir såhär, jag håller verkligen tummarna för det kommer göra mig så jävla glad och framförallt avslappand, hoppas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0