Tänkte att

jag gör på en liten lista som lyder:
 
Dag1. En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag2. En person jag vill träffa just nu.
Dag3. Min favorit årstid och varför.
Dag4. Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag5. Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag6. Typ av killar jag faller för.
Dag7. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag8. Någonting jag oroar mig för.
Dag9. En bild på ett ställe jag vart på.
Dag10. En bild på mig själv för ett år sen.
Dag11. Vad jag åt idag.
Dag12. Min favoritfilm.
Dag13. En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag14. En låt som får mig att gråta.
 
Kan vara ett bra tidsfördriv och kör antigen 1 eller flera om dagen beroende på hur uttråkad jag är, börjar med första idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0