tomt

Tomt i hjärnan.... Känner inte att jag har något jätte viktigt att skriva faktiskt!
 
Men imorgon är det fredag vilket innebär sista ridningen på Veda inför lovet, blir lite hoppträning, förhoppningsvis på Robban! :D Hinner troligen med att rida Kvirre också, (han har fått chilla ganska rejält denna vecka, har passat på att gosa gärnet istället) och sen så vet jag inte vad som händer på kvällen, hoppas på något roligt eller bara vara hemma med youtube! x)
Den 14 Januari fyller jag 18 år!!! WIHO!! MEN det sämsta med det hela är att jag fyller år på en Måndag, hur surt är inte det? Men ska bjuda över vänner och ha det väldigt trevligt/spårat.
Nu har jag inte mycket mer att skriva, förutom att jag får lov imorgon då... hehe
 
Måste även tillägga att jag nog är nästintill kär i Ryan Sheckler, han är gudomlig.
 
 
DOCK är han mycket finare i rörelse, (Inte på foto alltså)
 
Älskar förövrigt hans tatueringar.
 
 
 
 
 

Detta var ju i hans yngre dar då jag kan tycka att han var lite hetare än vad han är idag
 
Duger i strid.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0