Tråkig dag

Ja, finns inte så mycket mer att säga. Försov mig ganska brutalt så var inte så mycket att göra åt det. Förövrigt har jag en väldigt lugn vecka, ridning imorgon med skolan och sen ledig resten av dagen, på onsdag har jag en lektion på morgonen och slutar sen, riktigt skönt!
 
Idag rider Ulrika Kvirre och jag är hemma och gör ingenting. Kan säga att jag skapade nog den mest konstigaste lunchen, koktägg, corn, pasta och Café de Paris sås, haha konstigt som satan men gott var det, älskar Corn!
 
Ser förövrigt bara fram emot att julen ska komma och framförallt LOVET, är riktigt taggad på att vara ledig, är ganska skoltrött nu och behöver en paus!
Sen den 14 Januari fyller jag hela 18 år, går ju inte att längta mer än vad jag gör nu, åååh!
 
Kanske skriver mer lite senare om jag finner något att babbla om, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0