Tummen upp

HA-HA-HA, komiskt va? Jag har idag fått höra att min blogg är källan till många samtal och uppfattningar.

Min blogg är tydligen ett hett-samtalsämne inom en grupp av vissa människor, kul att höra!
Jag som trodde min blogg var för mig själv och "hemlig" inför vissa, skämt åsido.
Nej men det är klart att jag vet att min blogg är öppen och att folk kan se och ta åt sig av vad jag skriver, men det är smällar man får ta ibland, för i grund och botten så är det ju bara mina egna tankar och om dem kan påverka människor så mycket så är det ju inte mitt problem riktigt, men det är ju kul stt man når ut till människor.
Jag hoppas att ** ser detta och garvar lite till, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0