Update

Jag har ett tråkigt liv. Haha nej men det summerar upp denna vecka iallfall, inte mycket ridning, snöstorm och allmänt lite borta i huvudet?
Tror inte jag är den ända som får såna här veckor, men jag tror att man får fokusera på det man faktiskt gjort. Jag har ridit ett fåtal gånger den här veckan, vilket har gått mycket bra, jag har varit i stallet och gosat och bara flummat med Kvrirrisen, om man lägger fokus på de sakerna och inte "fan jag red inte varje dag, jag hann inte med allt i skolan osv" då tror jag inte att man kommer så mycket framåt.
Det ligger faktiskt mycket i att bara ha kul också, och ibland har jag kul av att bara vara i stallet och ibland har jag roligare när jag rider, ganska enkelt ändå.
 
Om 2 timmar åker jag upp till Veda och hopptränar, lär antagligen bli Robban, ska bli mycket kul! Senare på kvällen ska jag ut med en koooompis och ha lite roligt! Ulrika red Kvirre idag, så den biten är avklarad och imorgon blir det eventuellt kanske lite bilder tagna när jag rider? Har ju inga vinterbilder och jag tycker allmänt att en blogg är tråkig att läsa om inte bilder finns med, speciellt om det är långa inlägg som jag oftast gör.
Det får vara nog för idag och så uppdaterar jag lite mera imorgon! Tjena...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0