Vinter

Är det bara jag som alltid blir lite små sjuk varje vinter? Alltså jag känner mig allmänt lite halv nere, inte psykiskt men fysiskt, kroppen är inte riktigt med, iof inte hjärnan heller, haha men ni förstår!

Idag har jag varit hemma från skolan, huvudvärken har suttit i några dagar men ska försöka pallra mig till Kvirre senare ikväll och rida lite, blir hoppträning imorgon så ska försöka rida igenom lite dressyr ikväll då så att han är fin till imorgon, det ligger ju lite i att ha dom fina dagen före en hoppträning tycker jag, blir mycket lättare att utföra övningar och hoppningen blir bättre i sig då tycker jag!
 
Förövrigt så är det typ -15 grader här i Vallentuna, det är inte nådigt!! Jag tror att jag hade tyckt om Vintern om jag inte hade haft häst, men man refererar alla årstider när man har häst tycker jag, sommaren är bra för att man kan rida sent på kvällarna, rida och bada m.m, vintrarna blir obehagligare för då måste man rida i kylan, fötterna blir iskalla m.m!
Annars så händer det inte så ,mycket under dagen, spenderar tid framför X-factor på youtube, kollar allt från X-factor Uk till X-factor USA och Australien, tycker alla håller en högre standrad än vad Sveriges deltagare gör, haha!
 
Ska försöka få en photoshoot snart på Kvirre i snön, blir nog till helgen när man kan rida i dagsljuset, hörs!
 
En bild jag tog från förra vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0