Allmänt ingläggggggg

Sitter hemma själv just nu och kollar på "she's the man", min absoluta favortifilm (efter harrypotter), den är sjukt mysig och precis min humor ^^
Är faktiskt lite nervös inför tävlingen imorgon då jag inte har en direkt plan på vem jag vill tävla, brukar inte bli så nervös men nu när man sitter här själv och hinner tänka efter vem man vill tävla och hur det ska gå m.m så blir jag faktiskt nervös!
Jag hatar förövrigt att vara nervös, bubblar ju som fan i magen (obehagligt)....
Aja får se hur vem det blir imorgon, meddelar då :D


En gammal bild på när jag tävlar Colleen i ponnycupen, kommer inte ihåg hur det gick men var mycket nöjd med henne iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0