Ett till inlägg

Kände inte riktigt att jag fått ut allt i mitt förra inlägg, men sen blir det ju så att man inte vill ha det för långt så man kuttar av en stor del av det man vill skriva,
som jag tidigare nämnt så är jag ett stort "fan" av att analysera över hur ridpasset gick och idag som sagt så är jag mycket nöjd. :D
Det är ju bara för gött när man inte känner någon press eller liknande, man går bara in med den hästen man rider och försöker vara ett team, som idag, jag fick vägleda henne igenom programet och hon försökte verkligen förstå vad jag menade och gjorde det bästa hon kunde, jag kan faktiskt inte begära mer av henne när det är första gången :D
Jag tror att det är henne jag kommer tävla ett tag framöver och jag ser fram emot det till 1000! Det gick bra idag och fatta bara hur det kommer gå efter några gånger till när hon är van, jag kan verkligen se mig det framför mig och bara le:D Har ju ridning klockan åtta imorgon på morgongen och hoppas starkt på att få rida Twist då och fortsätta på arbetet som vi gjorde idag!
Älskar när man verkligen är nöjd, och när man verkligen älskr hästen, hon känns faktiskt lite som min egna ;)hehe nää men vi spenderar ju ändå lite tid tillsammans och vill faktiskt inte släppa henne, vill utvecklas och se vart det kan leda :D
Yey för idag och ännu mer yey för alla duktiga ryttare, vi har så jävla högstandard på veda så sjuuuukt hur duktiga alla är så grattis till alla placerade och även ett grattis till alla som var med :D

Kör en liten bildbomb på ekipagen som var med idag.


Hedda och Hanna!


Anna och Caramell!


Madde och Toffee!


Jocko och Zimba!


Killander och Sorbet!


Anna och Rafiki!


Fina Anette och Dorina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0