Göteborg Horse Show

Ligger just och kollar på hoppningen Live på svtplay! Det är faktiskt sjukt roligt att kolla på alla dessa ryttare. Alla ridsätt faller inte mig i ridsättet men tycker att Ludger är mycket mycket skicklig så han är alltid kul att kolla på! Önskar bara att jag själv var lite mera för hoppningen :p Har inga problem med att hoppa men så fort hinderna blir lite för höga så blir jag som en liten nybörjare igen och vågar aldrig riktigt ta steget till att rida till. Med Kvirre har jag tränat hoppningen ett par gånger för två olika tränare, sista träningen var någon gång förra året i november? Då körde vi en höjdhoppning och tog oss över en oxer på 1.20, känns som om att jag kan göra allt på honom faktiskt:) Även fast jag satt där uppe som en rädd liten hare och kände att jag inte riktigt vågade så hoppade han så jäkla högt över och snällt, jag kan ju säga att jag flög som en liten fluga där uppe, men lyckade hålla mig kvar iaf xD Hoppning är så jäkla roligt tycker jag, men har tyvärr inte modet för att hoppa på höga nivåer, så jag håller mig till att kolla på världscuper och sådant istället så att jag kan njuta utan att bli nervös :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0