Hej

Detta är det första gästboksinlägget, detta kommer göra lisses blogg känd!
Kajsa heter jag.
jag och lisse är lite halvdana kompisar, vi har träffats ca tre gånger, men jag tycker hon verkar snäll(alla är ju snälla). Vi rider på samma stall och går i samma klass, fast vi pratar nästan aldrig med varandra, kan hända att vi tittar på varandra när fröken säger att vi ska para ihop oss. Vi har samma tankar om personerna i inlägget innan. Jag kommer inte på så mycket att skriva, jag är även dysse så det kanske inte är jättelätt att för er o läsa. Jag rider två dagar i veckan på Veda, jag gillar alltså hästar, började rida runt sex år. Jag gillar alltså hästar. men nu ska jag läsa om etik. Hejdå.
ps. om du läser detta Hanna så är Harry INTE din man.. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah, nej, vi har inte gift oss än,men lovar att bjuda dig då ;))

2012-02-01 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0