IM UP!

Såååja, nu är jag tammefan uppe och ska snart knata upp till stallet! Är rätt stolt att jag knyckte åt mig 11 tiden så att jag kan börja dagen tidigt!(Brukar annars sova till typ 1-.-)... Iallfall jag och Jocko ska upp till ridhuset och hoppa lite, ska bli skoj för både mig och Jocko men även hästarna! Skriver SÅKLART efteråt hur det gick, blir nog inga roliga bilder dock idag men kan ta lite påvägen dit eller såxD

Hahahaha såg även nu när jag läste igenom vad jag skrivit att jag har en tendens till att formulera om mina meningar så att orden sätter sig på fel plats och det blir jobbigt att läsa, som tex"Blir nog inga roiga bilder dock idag",isåfall skriver man ju fasn "blir dock inga roliga bilder idag", hahah sick!


U mad bro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0