Jahaja


~ Utrustning ~
Hur många...
Ridbyxor har du: 2
Hjälmar har du: 2
Ridspön har du:


2
Ridskor har du: 2
Grimmor har du: 3?
Vilken färg var dina första ridbyxor: Blåa kanske?
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: Mörkblåa och Svarta
Vilken färg var din första grimma: Blå eller röd, kommer inte riktigt ihåg faktiskt

~ Vad har du gjort inom ridningen ~
Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts [x]
Galopperat [x]
Piaff [ ]
Passage []
Tölt [x]
Hoppat utomhus
[x]
Badat med häst [x]
Testat voltige []
Suttit på en häst som skenat [x]
Tappat kontrollen över hästen helt [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [x]
Framdelsvänding [x]
Ridit dressyrprogram [x]
Tävlat i hoppning [x]
Tävlat i dressyr [x]
Tävlat i fälttävlan [ ]
Tävlat i någon annan kategori
[]

Hästraser ~
Jag har ridit...
en Fjording [x]
ett Arabiskt fullblod [x]
en Welsh []
en Tinker [x]
en Shire [ ]
ett Engelskt fullblod []
en Connemara [x]
en Dartmoor [ ]
en Islandshäst [x]
en Shetlandsponny [x]
en korsning [x]


~ Din ridning ~
Rider du på ridskola: Ja det gör jag
Isåfall, hur många gånger i veckan: 2 gånger
Har du medryttarhäst/ponny: Nej, har haft en men det gick inte så bra
Isåfall, hur många gånger i veckan: -
Har du häst/ponny på foder: nej
Hur ofta rider du honom/henne isåfall: -
Har du medryttare på honom/henne:
Har du egen häst: Ja, älskade Kvirre ju!
Hur ofta rider du honom/henne: Så ofta jag hinner!
Har du medryttare på honom/henne: Nej inte medryttare riktigt men en "medelålders tant" brukar rida honom på måndagar för att hon tycker att det är roligt!:)
Har du tävlat med någon av dessa hästar:
Vilka??

~ Dina avramlingar ~
Hur många gånger har du ramlat av:
Kanske 50? Vet faktiskt inte :S
När och på vilken häst ramlade du av på första gången: På en ridskoleponny som heter Anastasia, hon skenade och jag tror att jag t.o.m kastade mig av i ett dike...
Har du ramlat av och skadat dig allvarligt: Inte jätte allvarligt men bröt foten en gång när jag "hoppade" av Kvirre, fast det var inte så farligt, mera läskigt.
Brukar du skratta eller gråta när du ramlar av?: Länge sen nu men det beror ju verkligen på hur fallet är!

Lite allmänt skit bara såhär innan jag ska somna! Blev lite cp med fet text och hela sk*ten menmen,är för trött för att ändra! Har satt mitt alarm på klockan nio och är förhoppningsvis pigg då så att jag kan gå upp och börja den fina dagen som  väntar!
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0