Magiskt

Letade runt lite videosar på youtube som jag alltid gör och fann ett underbart par som tränar "tricktraining och Natural Dressage". Helt magiska videosar och jag måste erkänna att jag började böla för att det var så jäkla fint att se. Sånt här vill jag börja med såsmåningom när jag finner tiden och allt sånt där, tycker att det är så himla intressant och "breath taking", blir lycklig av att se sånt som dom håller på med.
Länkar en video för er som vill se, och för er lata där ute så lägger jag bara upp lite snapphotos ifrån deras filmer

http://www.youtube.com/user/AlwaysHorseLove#p/u/26/S4fs8cL4qgc




En anna kille som är med i hennes videosar, Jesse


Eva och hennes häst Shila


Jesse och hans häst


Eva








Denna bild gör mig tårögd på någotsätt


:')













Skulle kunna ta hur många fler bilder som helst men det blir så jädrans mycket då.
Som sagt, ett magiskt par!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0