Nu var det ett tag sen!

Men nu är jag tillbaka lite halvt, har inte ridit något de två senaste dagarna för har inte velat ge mig ut i snöstormarna, det värsta jag vet typ, hade varit guldvärt att ha ett ridhus precis bredvid stallet men icke. Ska försöka pallra mig till stallet om snön upphör, så mysigt att rida när solen är framme vilket den är just nu, hoppas den håller sig tills skolan slutat :D På söndag är det tävling och jag är hyfsat taggad! Jag tävlar alltid bara för skojs skull och för att få en liten bedöming på vad jag själv behöver träna på, det är svårt att träna på detta just med den hästen man tävlar då man kanske inte alltid får den hästen på lektion. Men jag tror att jag ska välja lilla Ludde, vågar inte riktigt ta Twist än men det beror oxå lite på vilket jag nummer jag får och vilka ponnyer som finns kvar, så får helt enkelt se och göra det bästa av situationen om jag får ett dåligt nummer, tagg tagg :D


Dessa dagar är mysiga att rida på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0