Ponnyakuten

Hahah håller fortfarande på att kolla på Ponnyakuten säsong 1, så sjukt mysigt! Är på avsnittet när Malin och Jakob bakar chokladbollar och dom ska bjuda alla deltagre på det. Alla är jätte taggade på krubb liksom och så kommer det fram en liten tallrik med chokladbollar, typ en var... Jag hade blivit så sjuukt besviken, klarar man sig på en chokladboll? NEJ! Då vill man ju bara ha mer, lite komiskt faktiskt!
Älskar ponnyakuten, man blir så mysig och vill bara att det ska bli sommar igen och ha kul liksom, men den är snart här, och då jävlar ska jag skrapa ihop mina egna deltagare och leka ponnyakuten, ni vet vilka ni är babes, förbered er.


En bild jag tog på Jacob och Destiny sommaren 2010!
Eller nää, klart google, google fixar allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas innerligt att jag får deltaga dååå!!!!! :D

2012-02-01 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0