Ramla av

Vi har alla ramlat av någon gång. För det mesta är det en rädsla att ramla av, speciellt på ett hemskt sätt, jag själv har lite rädslor för att ramla av fel eller liknande. Så oftast om jag känner att jag är påväg att flyga så hoppar jag av istället, i farten, i bockningar m.m, men man får aldrig känna när man hoppar upp på en häst att, fan nu kommer jag ramla av, speciellt om man vet att det kan vara en liten bråkig häst, då är det bara att vara bestämd och försöka klamra sig fast så hårt som möjligt. Ponnysar är en liten annan sak tycker jag, inte alls rädd för att rida på ponnyer, men när man hoppar upp på de stora biffarna är det en annan sak, längre att falla ifrån och köttigare att rida, alltså mera häst. Så nej jag hatar att ramla av, men det händer och då jävlar är det bara att hoppa upp igen (om man inte bröt något)....

Så här illa kan det gå, fattar dock inte varför dom flesta flinar i bakgrunden, jag hade typ sprungit därifrån faktiskt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0