Saker jag vill ha till Kvirre

 Ett par röda benlindor för det är så stört jävla snyggt på honom!

 Ett sådant gult schabrak fast med lite finare kanter
Sån här lila färg fast i en annan modell kanske
 En fin liten fårskinnspadd

Det är väl dessa saker som skulle kirra fint på kvirre, har dock ingen aning om vilka märken osv. Är verkligen inte märkes tönten som ba, aaaaaa nu måste jag ha min pikeur väst annars dör jag OMG!!!!!
Nää det är inte min grej och kommer aldrig att bli, jag köper det jag tycker är fint och är nöjd med för den lilla kosingen jag har!
Han har redan en bra dressyrsadel och hoppsadel skulle väl kunna bli bättre och hans dressyrträns är det bästa enligt mig och har faktiskt inte hittat ett ända som skulle kunna utklassa mitt, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0