SOVA SNART

Som den extremt fina rubiken lyder "sova snart", det är precis vad jag ska göra,BLEV BARA SÅ FÖRBANNAT JÄVLA TRÖTT.
Eh ja iaf, sitter och lirar lite på min fina gura, den har inget namn, men funderar lite på Prins Fritz Herbet som han i "Trassel" heter, så jäkla underbart, tror det skulle passa han fint. LÅT MIG PRESENTERA, PRINS FRITZ HERBET.
Underbart, funkar galant.

Eh jaha... nej man blir så sjuk jäkla flummig på kvällarna, när min hjärna inte är i så bra funktion så blir jag en väldigt ovettig människa som har lite knasiga tankar, men det är ju normalt...
Blev just nu, I DETTA MOMENT, sjukt sugen på att tävla igen, vill bara in på lilla twirran och köra ingen, så jäkla roligt!!!

Har rätt mycket i huvudet just nu som jag skulle vilja ta upp förövrigt, men mina meningar blir så osammanhängade och konstiga så SKIPPAR det just nu...
Sjukt hur mycket jag kan skriva i ett inlägg som inte handlar om någonting alls, men det är sån jag är, fingrarna går i hundra på tangenterna och ideérna flödar inuti mitt lilla ägghuvud och jag märker inte ens av när det blir så här långa inlägg, skulle kunna skriva minst lika långt till, MEN JAG HEJDAR MIG, och önskar er alla en godnatt, för det ska minsann jag ha! KRAMISAR


God natt duckfaces <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0