Stallet

Sådärja, kom hem ifrån Kvirre för cirka 30 min sedan!
Idag tog jag in Kvirre och Finnegan (Min kusin Jockos häst) och lät dom äta upp sitt foder. Sedan tog jag ut Kvirreponken på en barbacka tur vilket jag inte hade planerat för kylan, men var sugen på att komma ut lite med honom så blev ett skrittpass på cirka 20 min. Kylan var enormt stor och jag trodde ett tag att jag skulle frysa till is, men vi klarade det bra... Imorgon är det friluftsdag och jag och Jocko ska ut på en tur med Killarna, blir nog en uteritt kanske, får se hur långt vi pallar!


Jag och Kvirre 2010? Shit vad länge sedan, kommer ihåg det som om att det här var igår, vi hoppade i ridhuset på foderby och Jocko fotade, det var en riktigt härlig dag det, han är ju sjukt duktig i hoppningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0