Tävlingen!

Idag var det ju tävling! :D Eftersom att vi lottar hästar uppe på veda så fick jag välja ponny som nummer 12 av 14? Aja det var inget snack om saken,jag skulle ha Twist och det var jag väldigt nöjd med! :) Hon har ju aldrig gått inne på dressyrbanan så det var väldigt roligt att se hur hon uppförde sig där inne!
Såklart var det lite halvläskigt i början där domaren satt men over all så var hon suuper trevlig!
Hon var brutalt jävla fin på framridningen, alltså det var sjukt, galoppen var "tummen upp" gånger tusen och jag var bara så jävla nöjd :D
Dock väl inne på banan så fick vi några avbrott men det var absolut inga större missar och jag kunde inte vara mera stolt över henne, det är så bra med henne för hon försöker även fast hon är lite små rädd!
Det blev ingen placering men det hade jag verkligen inte förväntat mig heller, var ändå väldigt nöjd med slutresultatet som var 170poäng vilket motsvarar 58,621% och kommentaren ifrån domaren var: "ElegantPonny som lotsades (lotsades betyder "vägledes") av sin ryttare. Spänd idag men kommer att bli en toppenponny med mer erfarenhet"!
Så jag är absolut nöjd eftersom att det var våran första gång där inne och hon är ju bara 6 år gammal och ja, allt var bara så himla roligt idag, ska tävla henne framöver, kan knappt bärga mig för att se hur hon är inne på banan efter några gånger till!:D
Mamma filmade ritten men den råkade jag nog tyvärr radera... så har bara ett par tråkiga bilder, men det är bättre än ingenting!
Ska snart åka till Kvirre och borsta och gosa, planen var att hinna rida men nu är det mörkt och äckligt ute så blir gos och en massa mys :D kanske lite kommunikationsövningar oxå? hmm..
CHAIIIO:D


Twist Innan tävling!


Lilla älsklingen




Nöjdavar vi iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0