TREVLIG DAG IDAG

Idag var jag hemma ifrån skolan för tydligen skulle vi in till stan klockan kvart i åtta, vilket jag ej visste om....
Aja en trevlig hemma dag med mammsen och falukorv är ju ALDRIG fel säger jag då!
Det fina vädret är extremt tilltalande idag och ska nog snart våga mig på en liten runda till stallet, fast det blir innan jag åker upp till veda så att mamma kan hämta mig på direkten och sedan åka upp!
Ikväll är det den vanliga dressyrspecialen och jag hoppas ju SJÄLVKLART på lilla Twist :D
Skriver väl ett fint inlägg ikväll oxå!!!


Kvirres sköna dressyrsadel som jag köpte för cirka 2år? sedan.  Han klär så jävla bra i rött oxå,
rundrumpa har han oxå, fin han är :D




Feeling cute kajsa? ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0