Vad för hästar tilltalar mig?

Såklart gillar jag alla typer av hästar men de som tilltalar mig mest är de hästar som visar en förmåga att försöka. Dom får gärna vara lite bångstyriga(stavning vafan) men absolut inte bocka och hålla på med sånt skit för då flyger jag av som en liten vante och skadar mig, har faktiskt brutit min lilla fossing en gång pga kvirre, det var lite halv läskigt och efter det så är jag alltid på min vakt när det gäller lite halv galna hästar. Snälla hästar är good shit och känner mig bekvämare med dom. Har dock inga problem med att hoppa upp och testa en lite halv galen häst men om jag känner själv att det inte kommer gå så börjar jag antingen storböla eller hoppar av fort som fan, lite halv töntig brutta men försöker övervinna min rädsla. Favvo ponnyerna på veda är Ludde och Twist, ett par riktigt trevliga hästar med mycket engagemang, brownie har ju oxå alltid en plats.


As frän bild på mig och kvirre, lite halvmaka par va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0