Veda

Hejsan!
Kom hem ifrån veda för cirka 1 timma sedan. Idag hade jag ett D-ponny sto på 5år som heter Twist.
Har ridit henne ett bra tag nu och är helt nerkärad i henne, hon och lisse (tredje person, gulligt...) passar bra ihop liksom, förstår varandra och som jag tidigare nämnt så är det väldigt viktigt för mig. Tidigare har jag mest tänkt på att få henne i en sån låg och lugn form som möjligt med en bra takt men nu har vi lärt känna varandra så pass bra att jaghar börjat med sidförelser vilket är skänkelvikningar, bakdelsvändingar, öppna, sluta m.m. Hon sköter sig riktigt bra men iochmed att jag kräver mera av henne så resulterar det i att hon blir något hårdare i munnen och lite mera stretig än vad hon är när jag fokuserar på låga formen, men jag är väldigt nöjd med henne för hon försöker vekligen och det gör så att det blir mycket roligare för mig att arbeta med henne.
Riktigt fin ponny det där.
(Mamma försökte att ta bilder men dom blev lite halvsuddiga men det funkar)


Långt där borta ser man henne..... Fan vilka bilder asså


Yes kunde zoooma lite, duktig!


lilla ponnyn, fast hon är rätt stor faktiskt 0.o



Kommentarer
Postat av: jocko

lite besviken på uppdateringen råttan! ;)

2012-02-04 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0