Åsikter

På denna blogg har jag valt än så länge att inte skriva så mycket åsikter osv, av den enkla anledningen av att det finns redan så förbaskat mycket åsikter inom ridsporten och för att jag har så pass mycket åsikter i "verkliga" livet, dvs utanför bloggen, därför tycker jag att det är skönt att kunna avvakta med att skriva om vad jag tycker om tex varför den outfiten är skit ful eller den utrustningen ger jag en fet diss till, varför skulle det egentligen spela någon roll och varför ska jag ens ha en rätt att uttala mig om vad jag tycker är FULT medans någon annan kanske tycker det är jätte fint? Nää sånt där är lite barnsligt för mig, jag ser inte hästar som en skönhetstävling, i slutet så är det ändå att dom är fantastiska djur som iallfall jag älskar att umgås med, då spelar det absolut ingen roll vad jag har på mig, eller hästen!
Haha sen är jag ju alltid lite luddig av mig när jag skriver, men visst är det lite charmigt.................
 
Lite rosa hår

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; tack! Vad roligt att höra! Vi gillar din blogg oxå! Superfin! :D

2012-07-18 @ 09:16:11
URL: http://teamryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0