Bästabästa<3

Gud så min fina kille gick bra idag, allt blir bara bätte och bättre mellan oss, vi blir stadigare tillsammans vilket resulterar i att vi kan göra fler saker tillsammans också, övningar m.m. Idag red jag honom med en låg och stadig hand så att han gick söka sig ner självmant och sen jobba upp sig lite utefter det. Det jag jobbade på idag var min sits, att sitta RAKT över hästen, (lutar mig annars till vänster väldigt mycket), resultatet fick jag i galoppen, då jag verkligen kollade rakt fram och verkligen tänkte på att "sitt rakt fram nu för i helvete och kolla inte ner, fokus på vägen det gjorde att jag hade honom mellan skänkeln och kunde reglera tempot mycket lättare utan att tappa honom. Nää gud så fin han var, blir lite nykär liksom, vackra vackra älsklings Kvirre.<3
 
Köpte även lite nya saker idag, bland annat en ny grimma (väääääldigt lysande röd, han är skiiit snygg i rött), sedan lite krimskrams...
 
Här har vi lilla grisen i sin nya grimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0