Fakta

Kanske är dags att köra lite smått och gott fakta om mig själv? Here we go
 
Jag är 163 cm lång- Eller så kan man kalla det kort...
 
 Jag älskar ost- Ost, ost i alla former (förutom sån man har på kex, lite "finare" ost, smakar avdankat svett), ost ska vara fettigt och flottigt och YUMMY, ost är HIMLEN. *överexalterad*
 
Jag säger råtta/råttan väldigt ofta-  Det är ett ord som väldigt ofta förekommer bland mig och mina vänner, "råttan".
 
Jag har minst 10 kuddar i min säng- Helt enkelt för att jag gillar att sova ihop kurrad med mycket saker, sover även på ett täcke för det blir för tunnt med bara ett lakan, patetiskt? JAG VET
 
Jag har haft sönder min Iphone 5 gånger- Måste även lägga till att det är på ett halvår också,jag är inte klumpig, den har bara "flygit iväg"...
 
Jag sover till 12-1 på sommarlovet- För att jag är uppe sent.
 
Jag hade en hund vid namnet Malte, men han blev skitzofren- Helt sant, han blev två olika personligheter, läskigt men sant, lite komiskt också om man bortser från den sorgliga delen.
 
Jag är rädd för "harkrankar"- För er som inte vet vad det är, GOOGLA, läskigaste flygande insäkten som finns.
 
Jag gillar att prata- Det beror iof på, men om vi säger på "tillställningar" som fester så kan jag babbla på rejält, om personen tillbaka är trevlig så att säga.
 
Detta får räcka för denna gång, TACK OCH TJA!

hejhej
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0