Hur skulle min drömhäst se ut?

Åh det är en sån jäkla svår fråga tycker jag för det är så många som är så underbart vackra.
När jag var liten var jag jätte mycket för ljusa färger tex, skimmlar,isabellfärgade osv, jag kan säga att det är jag än idag, det är något som tilltalar mig hos dom.
Sen vill jag ju gärna att den ska ha bra gångarter men framförallt ett bra psyke, det är jätte viktigt för mig att min häst är "smart/klok", roligare att jobba med såna hästar enligt mig!
Eftersom att jag inte har någon speciell drömhäst så tar jag lite bilder från google som visar vad jag tycker om!

 
Sjukt svårt att hitta bilder på google men det här är väl något som kan beskriva vad som faller mig i både kroppstyp och färg, ljusa och ganska rubusta/kraftiga!

Sen måste jag även säga att jag tycker att Vicky som bloggar på "Ponilovers.blogg.se" har en väldigt fin ponny vid namnet braven. Riktig cool alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0