Kvirresnack!

Fick en liten kommentar som löd att Kvirre tydligen inte är mjuk när jag skriver att han är mjuk och att han inte har någon ärlig framåtbjudning?

Visst kan jag förstå att det kan se ut som det på bilder osv, men som sagt bilder är tagna i vissa moment, och han är en häst som har ganska öppen käft när man rider honom och ibland fångar man dom på bild och ibland inte, jag lägger inte upp oärliga bilder utan jag lägger upp bilder på honom, så han ser ut så att säga. Han är en travare, alltså har han inte allt kvalitéer som vissa andra hästar har, men jag må säga att han är en gudomligt vacker häst även fast han inte har någon toppstam eller top gångarter, han är en ärlig häst som ALLTID försöker göra sitt bästa, sen om han inte har någon framåtbjuding, ni är mer än välkommna att sitta upp och testa och se att ni kommer inte hitta någon mer sammarbetsvillig häst än honom, varken spö eller sporrar behövs, jo varför? För han har ett eget grundtemp och en framåtbjudning som heter duga!
Menmen, ni kan ju bara bedöma av det ni ser, även fast det ibland är lite knaaasigt :D
 
 
 
 
Själv så tycker jag att han ser riktigt snygg och trevli ut på bilderna ;)


Detta ska jag ta mig en funderare på!;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Sv:tack snälla du:) din blogg var härlig. Mycket fina bilder:)

Svar: ÅH tack så mycket!:D
None None

2012-07-22 @ 17:40:08
URL: http://skyggni.blogg.se
Postat av: Lisa

Som jag också sa har jag ju bara sett bilder och ville höra din syn på saken och det var inte alls illa menat och jag kan ju bara tillägga att jag tycker han är väldigt fin och du verkar som en skön tjej fortsätt så :)

Svar: Ja tog det inte så något dumt heller, alla tycker olika, visst?:) Kände bara att om någon annan känner som dig så kan jag lika bra förklara situationen :)
None None

2012-07-22 @ 19:58:21
Postat av: Malin

Fin häst du har :)

Svar: Åh tackså jätte mycket:D
None None

2012-07-23 @ 08:52:12
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0